4. feb. 2012

MGP 2012

Ja i dag er det 3 delfinale i MGP 2012, og jeg må si at i dag har et stort håp om at det er noe hørbart :p hehe...
Fra før er jeg en sånn delvis grand prix entusiast. Liker glitter, glam og melodier som får rockefoten til å rykke litt, det er bare så synd at jeg ikke har hatt mere en smårykk de 2 første delfinalene :p

Det har fra min mening vært mye ræl, mye rart som har vært samlet sammen. Jeg sier ikke at jeg kunne gjort det noe bedre selv, men nå har heller ikke jeg meldt meg på noe sånt :) Ok, nerver kan ha en påvirkning, det har jeg også erfart, men sangen/melodien må være bra i utgangspungtet.

For at en sang skal være en "godkjent" grand-prix sang for meg må den ha litt driv, overraske, og rykke litt i dansefoten og jeg må ikke "dette" ut i løpet av sangen. Mister jeg interessen, er det for kjedelig for meg.

Kjenner jeg er spendt nå :)

Her er de sangene som jeg faktisk liker i årets konkuranse:

Reidun Sæther - High on love.

Reidun har virkelig stemme! Synger hun enda bedre (slik hun gjør ovenfor) enn hun gjorde under delfinalen setter jeg en av mine knapper på henne :) Reidun ser smashing ut, og beviser det at man ikke trenger å ha modellkropp for å nå frem med musikken sin :)


Plumbo - Ola Nordmann.

Ja, jeg vet den er litt småharry, men denne fenger jo, og har en fin melodi. MGP er jo en melodikonkurranse. Tror nesten det er de "tøffe" gutta som virkelig kommer til Baku...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)