17. feb. 2012

Tiden går så fort!

Det har skjedd litt forskjellig den siste uken :)
Fredag 10 februar kom storesøster, svoger og to tantebarn til Porsgrunn i anledning navnefesten til Noah Cornelius. Mamma, Monica, Christoffer og jeg tok fredag kveld turen ut i barnehagen hvor festen skulle holdes for å dekke bord etc., mens Aud og Arvid (farmor og farfar) passet på Noah Cornelius.
Klokken ble vel rundt 21.45 før vi var ferdige. VELDIG fornøyd med resultatet :) Bilder kommer senere :)

Lørdag 11 februar startet tidlig. Denne helgen var det nemmelig arrangert vinter OL i Brevik, noe Brevikianerene hadde ventet på i over 15 år. MASSE folk strømmet til den lille byen. Christoffer kom med lillegutt i bæreselen. Han fikk tøffe øreklokker til jul av Elin, og de måtte jo benyttes :) Farmor, farfar og oldemor tok også turen utover :)

Tøffe Noah Cornelius på OL med pappa :)
Underholdningen skulle det ikke stå på. Det nyetablerte koret i Brevik (Breviksklag) åpner med Breviksangen, etterpå fulgte bla. Steven Ackles og Vidar Letho, Tre Sopranos, Cir.Cuz.
Breviksklang
Steven Ackles og Vidar Letho
Tre Sopranos
Cir.Cuz
Me, myself and I
Ærefylt gikk jeg på scenen å fremførte Adele-Someone like you og Ingrid Olavas versjon av Jokkes - Her kommer vinteren sammen med Espen Gjelstad Gundersen på tangenter. En stor opplevelse, selv om jeg ikke var helt fornøyd med egen innsats :) Nervene lusket seg på gitt, ikke hver dag man står forran mange tusen mennesker ;) Lørdag ble en fin dag :D

2 kommentarer:

  1. Hei du og takk for flott artikkel. Kan jeg få bruke bildet av Ackles og meg?

    Vidar Letho

    SvarSlett
  2. Takk for det.

    Ja det må du bare bruke, jeg har ikke noen rettigheter på det. Fant det på TA.no :)

    SvarSlett

Skriv til meg :)