29. nov. 2015

Sånn har nu dagan gådd

Ja. Jeg ser jo det at det er veeeldig lenge siden jeg har vært aktiv her inne. *Klaske seg selv på lanken*, men det er vel den mye omtalte hverdagen som har innhentet meg.

Meg og min kjære i barnedåp september 2015

Det har skjedd en del siden ferien 2012. Jeg har kvittet meg med 48 kilo overvekt, og livet er lettere å leve. Men så har jeg skaffet meg 68 kilo overvekt (haha)..for nå er jeg for det første ikke alene lenger. Jeg har fått meg kjæreste. Vi møtte hverandre på nettet i fjor, og nå eier jeg og han en leilighet i en firemannsbolig. Her har vi pusset opp og dekorert slik vi vil ha det. Og vi storkoser oss her.

Filip og Noah Cornelius

Her bor vi sammen med Noah Cornelius som nå har blitt 4 år, samt bonussønnen Filip på 3 som er her helgene i ulike uker. Vi har gått fra en familie på 2 til en familie på 4 på under ett år.

Ikke nok med at vi har flyttet, men Christoffer, som kjæresten heter falt ned på kne den 23 oktober. Jeg svarte ja, og jaggu var vi ikke bare kjærester og samboere, nå ble vi forlovet også.
27 mai 2017 vil kirkeklokkene ringe for oss på Eidanger. Jeg gleder meg veldig!

Sammen har vi hverdager som er fylt med turer, filmer, musikk og glede. Jeg var med på breviksrevyen i november 15 og klinker til med ny revy på Skotfoss i januar 16.

En liten oppdatering :)

Love Tessa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)