8. mai 2012

En helt ny hverdag

Tilbake i jobb
Jeg startet i jobb igjen 23 april etter å ha hatt permisjon siden 18 august i fjord.
Uken gikk veldig fort, noe som tyder på at jeg har det veldig fint på jobb.
Jeg jobber med mange flotte damer, og vi har mye moro sammen. Latter er en viktig ingrediens i oppskriften på en flott dag :)

Mens jeg er på jobb er Noah Cornelius delvis hos min mamma og delvis hos sin farmor.
Det er fantastisk å møte han igjen etter en arbeidsdag. Han viser stor gjennsynsglede når han ser meg, og det varmer mammahjertet SÅ masse!

Lillegutt har utviklet seg masse bare de siste 3 ukene. Nå går det masse i babling/skravling, vinking, rulling OVERALT og klapping (bake søte)

Han sier "mamma"...tenkter mamma :p

Hos  Farmor og Farfar. Nelius før leggetid. Under stolen sitter hunden. :)

Denne videoen er tatt fra han begynte å "bake søte". Som dere ser er det bare for meg å synge litt av sangen, så begynner han å klappe. Nå klapper han nesten hele tiden, både med og uten sang :)

2 kommentarer:

  1. Du har en flott sønn Therese!:) Og du virker som verdens beste mamma! =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anne, det var den fineste kommentaren jeg har fått :D
    God bedring med beinet ditt :)

    SvarSlett

Skriv til meg :)