22. juli 2012

Dagen etter vi kom hjem fra Lofoten, gikk turen til hytta til Farmor og Farfar i Nissedal sammen med tante Detta (Catinka). Der koste vi oss både ute og inne, med både jordbær, loff, tex-mex middag og stratos (Nelius fikk smake for første gang, og nå skjønner vi hvorfor ordet nam-nam blir brukt når noe er godt, for det var det eneste han sa)




Sneglehus?



Etter en koselig dagstur på hytta ventet det litt Therese-tid på meg. Nelius skulle sove over hos tante Detta, mens jeg og Elin skulle dra på Stavernfestivalen. Der møtte vi mange av mine flotte kolleger. En flott dag med flott vær :D
Stavernfestivalen 2012

Veronica Maggio

LidoLido



Vi hadde også besøk av min nevø Sebastian i 3 dager :) Det var kjempekoselig å ha tantegutten på besøk. Han er så glad i Nelius, og Nelius er glad i Sebastian :)



Under besøket fikk vi besøk av min venninne Hanne-Cecilie og hennes datter Emilie Konstanse som er drøye 2 mnd eldre enn Noah Cornelius. Vi koste oss med piknick i hagen :D





Vi har også vært på besøk hos Farmor og Farfar iløpet av ferien. Der koser vi oss masse. Bland annet med pianospill :D

Noah Cornelius har også vært på cafe med sine nyeste venner :) Min beste venninne Line fikk lille Amund i juli og min andre venninne Christina fikk Jon Iiro i juni. Skjønneste lille bebisane. Vi var på Jonas B og spiste lunsj en dag, og min lille baby var ikke lenger en liten baby :p
På cafe med mamma :)
Så var det tid for litt Therese tid igjen, og mens Nelius ble lagt hos mormor var mamma og venninna Katrine på Melissa Horn konsert i Langesund. Det var en trøtt liten gutt jeg henta den kvelden ja :D
Melissa Horn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)