8. mars 2012

Ut på tur, aldri sur

Etter en formiddag hjemme meldte finværet plutselig sin ankomst. Etter Noah Cornelius sin lille lur sendte jeg en melding til mamman min hvor jeg lurte på om vi skulle ut å gå en tur i finværet. Jeg fikk til svar at hun og pappa allerede hadde avtalt å reise ut på tur med et vennepar (Oddveig og Odd-Arne). De hadde tenkt seg en tur til Mølen som ligger et lite stykke fra Helgeroa. Jeg inviterte oss med :) hehe.
Noah Cornelius fikk litt middag, noen varme klær, også bar det ivei utover.

Det er kjent at det pleier å blåse veldig på Mølen, men i dag var det nesten ikke noe vind, men masse sol :)

Mølen er kjent for rullesteinene sine :) Da jeg var liten hadde jeg alltid med meg steiner hjem, selv om det ikke var lov :p

Vi koste oss i sola. Kaffen smaker mye bedre ute :) En veldig hyggelig tur, selv om den ikke ble så lang for min og NC's del (siden jeg skulle opptre med breviksrevyen samme kveld)
Noah Cornelius og Oddveig

Oddveig og Noah Cornelius

Noah Cornelius trives sammen med Oddveig


Ut på tur, aldri sur :)

Kos på fanget til Mommom.

Noah Cornelius og Mommom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)