3. mars 2012

Barseltreff

Jeg og Nelius er så heldig som får være med i en kjempeflott barselgruppe. I gruppen er det 3 gutter og 2 jenter som er ca like gamle.

Vi ble samlet i regi av helsestasjonen i byen, men noen av oss hadde kjennskap til hverandre fra før. Vi ble fort en fin gjeng voksne og barn.
Etter noen treff på helsestasjonen bestemte vi oss for å ha hyppige treff hos hverandre, på rundgang.
I dag var siste treffet pga av at en av at Inger-Helen (mamman til Aleksander) begynner i jobb igjen til mandag.
Dette var slutten på barseltreffene, men ikke slutten på et vennskap vi har formet iløpet av de siste 4 mnd

For å virkelig feire hadde vi "barselfest" i dag. Med tapas på menyen.
Skravlings rundt bordet, latter, babyspy (Nelius spøy 2 ganger pga hosten sin), babylatter og babysutring fylte formiddagen.
FOR en flott gjeng :D
Hmm...vi er bare 5 voksne, men var nok mat til 12 :)


Marlin (mamman til Anine) hadde laget en deilig marengs youghurt/krem/bær-kake som var farlig god.
Jeg må være ærlig å si at jeg sleit med å tenke igjennom hva jeg puttet i munnen i dag altså. Så i dag var det fest....angrer litt, men skyver den dårlige samvittigheten vekk for jeg kan ikke gjøre noe med det nå uansett :) Godt var det ;)

Nelius har fått seg en liten kjæreste i Anine som er i gruppa. De er også på trall sammen på tirsdagene, og treffes sånn innimellom.
De er kjempesøte sammen :)

På gruppen virker det som at alle småttisene godtar hverandre. Det er mye utforsking av hverandre, og jeg syntes det er  moro å se hvordan de små reagerer på hverandre :)
Gutta boys er: Aleksander til Inger-Helen, Tobias til Hanne og Noah Cornelius som er min sønn.



Og prinsessene: Anine til Marlin og Emilie til Marlene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)