28. jan. 2012

28 januar :)

I dag startet jeg dagen med frokost, en kaffekopp og Sandøyas fineste utsikt (om jeg får si det selv). Nydelig start på dagen. Jeg tok turen over til den vakre øya (Sandøya) i går kveld og møtte min venninne Grete. Ettersom at man enten må ta fergen hjem igjen som går 22.35, eller bli over til neste dag, valgte jeg det siste, og fikk tilbringe litt mer tid med min skjønne venn som tilbød meg ly for natten :)
Noah Cornelius var på besøk hos pappan sin fra fredag til lørdag, så da kunne mor komme seg ut litt :)
Etter å ha kommet meg til fastland igjen, kom min beste venninne Elin å hentet meg for å kjøre meg hjem. Jeg rakk akuratt å sette min døde mobil i laderen i det det banker på døren. Lillgull har kommet hjem igjen :D Deilig :D

Etter en liten titt i speilet og et lett skift bar det ut igjen. Nå skulle vi møte Hanne Cecilie og datteren Emilie Konstanse (7 mnd)  på Down Town. Det var kjempekoselig å se dem begge igjen. Lille Emilie Konstanse hadde blitt en stor jente som krabbet bortover med et konstant smil om munnen.
Noah Cornelius sov fra vi kom til DT (13), og sov, og sov, og sov......det stoppet ikke mamma'n fra å kjøpe noen nye klær til han (han vokser så fort).
Dagens innkjøp til gullklumpen:
Fine antrekket :) Brun bukse, lyse/mørke brun stripete cardigan og brune "converse"


Tøffe body'n :)

Etter en matbit på Subway og litt shopping tok vi turen til Jonas B Gundersen for å møte vår felles venninne Katrine (Berntsen) :)
Her ble det både skravling og kaffe. Noah Cornelius fant ut at han ville være med på moroa etterhvert, og kl 16.00 våknet han.

Emilie Konstanse (7 mnd) og Noah Cornelius (5 mnd)
Spennende å hilse på hverandre for "første" gang :) EK litt mer nysgjerrig enn NC. Jeg prøver å lære NC at han skal ta igjen. Han ser litt forfjamsa ut :) Hanne ber NC bite EK til slutt :p

Så var det på tide å ta turen hjem igjen. Etter masse kos, latter, "hopping" og smil ble det tid for kveldsmat for lillemann. Så fulgte pysjen, litt mer kos, nattasang og leggetid.

Jeg hadde laget ferdig en hjemmelaget pizza som bare var å sette i ovnen når voksentiden startet. :)
En fin kveld med masse tente t-lys, smakfull pizza, MGP og Hver gang vi møtes på skjermen, og ikke minst varmen fra et godt pledd :)
te-lys kooos :D

Ha en fortsatt fin helg folkens :)

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en perfekt lørdag;) og SÅ fint tøy du hadde kjøpt! Gleder meg til dresse opp lillemannen min:)

    SvarSlett
  2. Var lørdagen sin det :-) Veldig fornøyd. H&M har masse fint og tøft til gutter :-) Gled deg :-)

    SvarSlett

Skriv til meg :)