30. sep. 2011

5 uker gammel

I dag er Nelius 5 uker gammel. Herrefred hvor fort tiden går...rart at det er 5 uker siden vi gikk inn på sykehuset klokka 09.00 og fikk verdens fineste gutt i armene 14.05.
Laxing på soffan

Nelius har vokst masse, og nå er det ikke lenge før han har festet blikket ordentlig...han følger med, men litt i kryss noen ganger :)

Tihi ;) Litt bollekinn har han også fått :)
Lillegutt er kjemperolig..jeg vil ikke si at han er kjempesnill, for det er jo ingen babyer som er slemme, men han er en rolig liten tass som allerede har masse personlighet :) Jeg syntes det er kult at det er litt utvikling hver eneste dag.
Nå har vi kvelds-stell rundt 19.30, og han er i seng rundt 20. Da sover guttungen til halv 3-3, får mat, sovner og våkner igjen rundt 6, får mat og sover til rundt 9....det hender at mamma er oppe først :)

Nelius har mange flotte mennesker rundt seg, men jeg vil nevne den utrolig gode filletanta som heter "tante" Elin. Hun er kjempeflink med ham. Han blir rolig når hun vandrer rundt i leiligheten og forteller om alt og ingenting :) Det er nydelig å se at han som betyr mest av alt i livet mitt kommer så godt over ens med en annen som betyr så masse i livet mitt :)

Elin gir kveldsmat før det er natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)