8. juli 2011

Storesøsters store dag.

2 juli 2011 var den store dagen for storesøster Monica og svoger Roy, da skulle kirkeklokkene kime :)

Vielsen var kjempefin. Jeg brast i gråt da hun så vakker hun var (er) kom hand i hand med min far, og med de flotte brudebarna forran seg opp kirkegulvet. Etter overrekkelse av ringene sang jeg Tir Na Noir (acapella). Det var flott å kunne gi noe tilbake til de menneskene som står meg nærmest i livet :)

Etter vielsen var det fotoshoot hvor fotografen Caroline Prøven Brohaug tok flotte bilder av brudeparet, foreldere, forlovere og søsken :)

Kvelden fortsatte på Skistua (Eidsvoll) hvor det ble servert nydelig mat, kaker og drikke. Og selvfølgelig ble det holdt taler....jeg grein så å si i hver tale..(herrefred å disse hormonene løper løbsk)

Et flott bryllup, en fin dag med mange flotte mennesker som bare hadde et oppdrag denne dagen: Å glede seg over det flotte brudeparet :)

Bilder tatt av fotografen (ikke ferdig redigerte):
Brudeparet (Monica Elên og Roy Erik) og brudebarna (Mathias, Sebastian og Mathilda)


Forlover Mariann, Bruden, Brudgommen og Forlover Raymond.

Flotteste brudeparet!

Endelig rette ektefolk :)

Din for alltid!

Vakre søsteren min :)

Monica Elên Vik Austad

"Lillebrøster" og "Nanna"

Søstre for alltid!

Brudens mor (Margaret), Brudens far (Harald), Bruden (Monica), Brudgommen (Roy Erik), Brudgommens far (Tom Erik) og Brudgommens mor (Kristin)

Brudens søster (meg), Brudgommens søster (Mona Elizabeth), Bruden (Monica), Brudgommen (Roy Erik), Brugommens brødre (John Terje og Per Morten) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)