11. juni 2011

Utdrikkningslag

I dag ble storesøster ovverasket :) Hun hadde ingen ide om at utdrikkningslaget hennes skulle skje i dag. Hun ble overrasket av forloveren Mariann i håndkle etter en dusj :) Dæsken å hu skvatt gitt :)
Vi starta dagen med en frokost hos meg. Det var ikke mye som den kommende bruden klarte få i seg, hun var så nervøs på hva som kom til å skje :p...

Etter frokost, stelling og en kald en kjørte vi litt rundt for å villede brura, men endte opp utenfor et hus. Der møtte vi Line som også ville være med :)
Monica (bruden) og Mariann (forloveren)

Det var en del spørsmål fra en forvirra søster. "Hvor skal vi nå? Hvem bor her? Hver er han? Hvem kjenner han? Herregud!"
Vi gikk rundt huset og inn en dør, da skjønte søstra at hun nå var i et studio :) Hun pustet lettet ut :)

Jeg hadde skrevet ny tekst til ABBA - Dancing queen, som bruden skulle synge versene på, og resten av gjengen skulle være med på refrenget. Det gikk kjempefint og vi ble fornøyd med resultatet.
Etter en innspilt sang skulle hun få lov til å synge en til. Ole Ivars - Kongen av campingplassen :) SUPERBRA BLE DET :D
Så var det å kle seg ut da....som Oluf :p

"Tenk jeg skal gifte meg, Roy min kjære jeg elsker deg"

Dreamteam :D Mariann (forlover), Meg, Monica (Bruden) og Line.

Klar som et egg :D

Ikkje så ulik han farsin :p

SMIL!

Slapping off på Jonas.

Etter endt inspilling bar det videre til Jonas B Gundersen, utkledd som Oluf :p
Vi tok en matbit og en øl, og slappet av. Noen damer missunte Monicas flotte tøfler :p Hehe...
Oppgaven herfra var å stoppe folk å fortelle en vits som Oluf. Ved første øyeblikk torte hun ikke, men mannet seg opp, og spurte to stk.
"Vet du hvorfor Dolly Parton har så små ben iforhold til puppene? Det er ingenting som gror i skyggen" Hehe...
Så bar det hjem til meg for å slappe av å drikke god drikke (og mat) resten av kvelden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv til meg :)